ساکت سازی نجواگر درون با تکنیک اسکواش ان ال پی برای اجرای مثبت قانون جذب

@nlpjazb
.....فراکاو  اصرار داشت که بهترین روش برای مقابله با نجواگر درون این است که او را از کار بیاندازیم و برای اینکار می گفت باید از حواس پنج گانه مان به صورت آن لاین و لحظه به لحظه استفاده کنیم.
فراکاو معتقد بود که تا وقتی کنترل پچ پچ های نجواگر درون دست ما نباشد، هر لحظه امکان دارد قانون جذب علیه ما عمل کند و این اتفاقی است که در هرروز هزاران بار رخ می دهد.
از استاد پرسیدم چطور می توانم از این نجواگر درون به صورت مثبت استفاده کنم؟
فراکاو گفت: نجوا گر درونی وجود ندارد؟ این گفتگو کننده چیزی جز ذهن تو نیست. برای اینکه مهارش کنی کافی است از او بخواهی به جای اینکه عناصر شناختی و هیجانی تو را به جان هم بیاندازد و به قول روانشناس های در وجود تو تناقض ایجاد کند، مرد و مردونه دو طرف دعوا، یعنی بخش های مخالف و موافق قانون جذب را روبروی هم قرار دهد و از آنها بخواهد حرف خود را به هم بزنند و بعد با هم آشتی کنند و سکوت درون را برقرار سازند.
اما باز هم می گویم که این کار برای کسی که با ان ال پی آشنا نیست بسیار مخرب است و می تواند او را در یک چرخه بی پایان ذهنی اسیر کند.
در ان ال پی ما تکنیکی داریم به اسم اسکواش.
با تکنیک اسکواش تو می توانی دو طرف ضد هم درون ذهنت را مقابل هم قرار دهی و خودت در جایگاه ادراکی ناظر بی طرف یعنی جایگاه سوم بنشینی و  اجازه دهی این دو قسمت با هم جدل ها و دعواهاشان را بکنند. بعد که عقده هاشان خالی شد و احساس کردند که همدیگر را فهمیده اند از آنها بخواهید تا با هم دست بدهند و کاری کنند که ذهن دیگر بهانه ای برای فعال سازی نجواگر درون پیدا نکند. 
تکنیک اسکواش خیلی ساده است و همه می توانند انجام دهند.
وقتی درون تو به آرامش رسید، قانون جذب دیگر مخالفی مقابل آرزویهای تو نمی بیند و وجود تو چون بی تضاد می شود قانون جذب بدون هیچ مانعی تو را هماهنگ با کاینات می بیند و در نتیجه شرایط برای ترسیم جاده ای که آینده آرمانی به اکنون نامطلوبت وصل می کند مهیا می گردد.
منبع: کتاب مبانی جذب با ان ال پی
✅لینک دانلود :http://goo.gl/nX3HGY
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.